Daha 17 Oyuncusu Nesrin Cavadzade’den Toksik Aile Paylaşımı
Kanal D’nin yeni dizisi Daha 17, oyuncularının set dışındaki eğlenceli paylaşımlarıyla sosyal medyada gündem oldu. Dizide Şebnem karakterini canlandıran Nesrin Cavadzade, rol arkadaşlarıyla yaptığı esprili paylaşımlarla dikkat çekti.
Cavadzade’nin özellikle Ata Yaşat, Ceren Ayruk ve Armağan Oğuz ile paylaştığı görüntüler kısa sürede ilgi gördü. Oyuncunun hem dizideki aile dinamiğine gönderme yapan notu hem de takipten çıkma esprisi, sosyal medyada konuşulan başlıklar arasına girdi.
Nesrin Cavadzade’den takipten çıkma esprisi
Daha 17’de Şebnem karakterine hayat veren Nesrin Cavadzade, rol arkadaşı Ceren Ayruk ile yaptığı eğlenceli paylaşımda takipten çıkma konusuna göndermede bulundu.
Paylaşılan esprili videoda Cavadzade’nin, “Anneciğim, bir daha seni takipten çıkmayacağıma yemin ediyorum de” sözleri yer aldı. Bu anlar, dizinin takipçileri ve oyuncuların hayranları tarafından kısa sürede paylaşıldı.
“Toksik aile” notu dikkat çekti
Ünlü oyuncu, dizide oğlu ve eşini canlandıran Ata Yaşat ile Armağan Oğuz ile verdiği bir kareyi de sosyal medya hesabından yayımladı. Cavadzade’nin bu paylaşımına düştüğü “Toksik aile” notu, dizideki karakter ilişkilerine yapılan eğlenceli bir gönderme olarak yorumlandı.
Paylaşım, Daha 17 ekibinin kamera arkasındaki enerjisini de gözler önüne serdi. Dizinin setinde ve set dışında yaşanan samimi anlar, yapımın sosyal medya görünürlüğünü artırdı.
Daha 17 ekibi sosyal medyada ilgi gördü
Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşan Daha 17, oyuncu kadrosu ve karakter ilişkileriyle dikkat çekerken, setten gelen paylaşımlar da dizinin gündemde kalmasına katkı sağladı.
Nesrin Cavadzade’nin rol arkadaşlarıyla yaptığı paylaşımlar, hem dizinin hayranları hem de magazin takipçileri tarafından ilgiyle karşılandı. Eğlenceli videolar ve kareler, kısa sürede sosyal medya kullanıcılarının yorum yaptığı içerikler arasında yer aldı.