Kısmetse Olur’da Melih ve Koray tartışması kavgaya döndü
Kısmetse Olur yeni sezonuyla Prime Video’da izleyiciyle buluşurken, programın ilk bölümlerinde erkek yarışmacılar arasında yaşanan gerilim gündem oldu. Melih Gövercin ile Osman Koray Peker arasında başlayan “ağız yayma” tartışması kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.
İlk kez 2015 yılında ekran macerasına başlayan ve geniş bir izleyici kitlesine ulaşan yarışma programı, yeni sezonunda da tartışmalı anlarla adından söz ettirdi. 1 Haziran’da yayınlanan bölümlerde stüdyodaki tansiyonun yüksek olması dikkat çekti.
Tartışma konuşma tarzı üzerinden başladı
Programda yaşanan gerilimin, Melih Gövercin’in Koray Peker’in konuşma tarzını eleştirmesiyle başladığı öne sürüldü. Melih, Koray’ın üslubundan rahatsız olduğunu dile getirirken, Koray ise konuşma biçiminin kendisini ilgilendirdiğini savundu.
Karşılıklı sözlü atışma kısa sürede sertleşti. Yarışmacıların ifadeleri stüdyodaki atmosferi gererken, diğer yarışmacılar da yaşananları dikkatle takip etti.
“Dışarıda görüşelim” sözü tansiyonu artırdı
Tartışma sırasında Osman Koray Peker’in “Dışarıda görüşelim” sözleri dikkat çekti. Melih Gövercin’in bu çağrıya olumlu karşılık vermesiyle gerilim daha da yükseldi.
İkili arasındaki sözlü tartışmanın fiziksel kavgaya dönüşmemesi için diğer yarışmacılar araya girdi. Yarışmacıların müdahalesiyle olayların daha fazla büyümesi engellendi.
Yeni sezon daha ilk bölümlerden gündem oldu
Kısmetse Olur’un yeni sezonunda yaşanan bu gerilim, programın sosyal medyada konuşulmasına neden oldu. Daha ilk bölümlerde yaşanan tartışma, yarışma evinde ilerleyen günlerde tansiyonun yüksek olabileceğine dair yorumları beraberinde getirdi.
Programın yeni sezonu Prime Video üzerinden yayınlanırken, Melih Gövercin ve Osman Koray Peker arasında yaşanan kavga izleyicilerin en çok konuştuğu anlardan biri oldu.