Sahra Işık mesajları paylaştı: Kızılcık Şerbeti iddiası

Sahra Işık...

Sahra Işık ile eski eşi İdris Aybirdi arasında boşanma sonrası başlayan tartışma, Işık’ın sosyal medya hesabından yaptığı yeni paylaşımlarla yeniden gündeme geldi. Daha önce aldatıldığını öne süren Işık, bu kez bazı mesajları paylaştı ve Kızılcık Şerbeti dizisinin çekim sürecine ilişkin iddialarını yineledi.

Boşanma döneminde tarafların ayrılık kararını karşılıklı saygı çerçevesinde aldığı açıklanmıştı. Ancak ilerleyen süreçte Sahra Işık’ın eski eşi hakkında yaptığı açıklamalar, sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Işık, evliliğinde yaşadığını söylediği sorunları ve aldatılma iddiasını takipçileriyle paylaşmaya devam etti.

Kızılcık Şerbeti çekimleriyle ilgili iddia

Sahra Işık, paylaşımında eski eşinin şirketinin bazı dizi çekimleri için kullanıldığını belirterek, Kızılcık Şerbeti dizisinin birkaç bölümünün bu şirkette çekildiğini söyledi. Işık’ın iddiasına göre süreç, kasım, aralık ve ocak aylarında yapılan çekimlerin ardından farklı bir noktaya taşındı.

Işık, özellikle 2025 yılının ocak ayına dikkat çekti. 17 Ocak’ta yaşandığını söylediği bir tartışmayı evliliğinde kırılma noktası olarak anlatan Işık, o gün eski eşinden boşanma kararı aldığını ifade etti. O dönemde çocuklarının henüz 7 aylık olduğunu belirten Işık, yaşadığı sürecin kendisi için ağır olduğunu dile getirdi.

“Mesajlaşmaların kayıtları hâlâ duruyor”

Sahra Işık, iddiasında adı geçen kişiyle daha önce iletişim kurduğunu, daha sonra ise kendisinin ve bebeğinin hesabının engellendiğini öne sürdü. Işık, “O kadın ofise geldiğinde yaptığımız konuşmaların ve mesajlaşmaların kayıtları hâlâ duruyor” diyerek elinde bazı kayıtlar bulunduğunu iddia etti.

Eski eşine evlilik sürecinde defalarca başka biri olup olmadığını sorduğunu belirten Işık, her seferinde aldığı tavır nedeniyle kendisinden şüphe etmeye başladığını söyledi. Işık, o dönemde yaşadıklarını yorgunluk ve uykusuzlukla açıklamaya çalıştığını, yıllardır tanıdığı kişinin kendisine böyle bir şey yapmayacağına inanmak istediğini anlattı.

Nafaka ve tehdit iddiaları da gündeme geldi

Sahra Işık’ın açıklamaları yalnızca aldatılma iddiasıyla sınırlı kalmadı. Işık, boşanma sonrasında da rahat bırakılmadığını öne sürerek tehdit ve taciz içerikli mesajlarla karşılaştığını iddia etti. Ayrıca eski eşinin maddi durumu iyi olmasına rağmen çocukları için ödenecek iştirak nafakası konusunda sürekli hesap yaptığını savundu.

Işık, kendisinin ve çocuğunun kullanabildiği kredi kartının Amerika tatili öncesinde iptal ettirildiğini de iddia etti. Son mesajlarda kendisini küçümseyen ifadeler kullanıldığını belirten Işık, “Avukat tutacak paran mı var?” sözleri nedeniyle büyük üzüntü yaşadığını söyledi.

“Üzerime gelinirse daha fazlasını anlatırım”

Paylaşımında kimseyi karalamak gibi bir amacı olmadığını belirten Sahra Işık, yaşadıklarından utanması gereken kişinin kendisi olmadığını ifade etti. Işık, anlattıklarının yalnızca küçük bir bölüm olduğunu söyleyerek, üzerine gelinmeye devam edilirse daha önce açıklamadığı detayları da paylaşabileceğini belirtti.

Sosyal medyada gündem olan açıklamalarla ilgili diğer taraflardan yeni bir yanıt gelip gelmeyeceği merak konusu oldu. İddialara ilişkin süreç, Sahra Işık’ın paylaşımlarının ardından magazin gündeminde yeniden öne çıktı.

Son Güncelleme:24 Haziran 2026 09:31