Merih Demiral’dan Dünya Kupası Vedası Sonrası Özür

Merih Demi...

A Milli Futbol Takımı’nın deneyimli savunmacısı Merih Demiral, Türkiye’nin 2026 FIFA Dünya Kupası’na grup aşamasında veda etmesinin ardından sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Ay-yıldızlı ekibin beklentilerin uzağında kalması sonrası Demiral, yaşanan hayal kırıklığı nedeniyle Türk milletinden özür diledi.

Türkiye’nin gruptan çıkma şansını son maç öncesinde kaybettiği belirtilirken, turnuvadaki son karşılaşmanın ardından futbolculardan peş peşe açıklamalar geldi. Maç sonrasında Arda Güler’in yaptığı samimi özür paylaşımı dikkat çekerken, Merih Demiral da benzer bir mesajla sorumluluk aldıklarını vurguladı.

Merih Demiral’dan Türk milletine özür

Merih Demiral paylaşımında, Türk milletinin eleştirilerine saygı duyduklarını belirterek turnuvaya büyük hayallerle geldiklerini ancak hedeflerinin uzağında kaldıklarını ifade etti.

Demiral açıklamasında, “Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ancak ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık” ifadelerini kullandı.

Deneyimli savunmacı, yaşattıkları üzüntünün farkında olduklarını belirterek, “Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz” dedi.

“Sorumluluğunu alıyoruz” mesajı

Merih Demiral, sahada son düdüğe kadar mücadele ettiklerini ancak bunun yeterli olmadığını bildiklerini söyledi. Futbolcu, ay-yıldızlı formaya layık olmak için daha fazla çalışacaklarını dile getirdi.

Demiral’ın açıklamasında, “Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7’den 70’e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız” sözleri yer aldı.

Milli futbolcu, Türkiye’yi yeniden gururlandırmak için çalışmaya devam edeceklerini de vurguladı.

Arda Güler’in paylaşımı sonrası dikkat çekti

Maçın ardından Arda Güler’in yaptığı özür paylaşımının taraftarlar tarafından takdirle karşılandığı aktarılırken, daha sonra diğer milli futbolcuların da benzer mesajlar yayımlaması gündem oldu.

Merih Demiral, daha önce Avustralya maçı sonrası yaptığı değerlendirmede de halkın beklentilerine dikkat çekmişti. Demiral o açıklamasında, “Halkımızın bizden beklentileri var. Herkes her şeyin farkında. İyi günlerimiz kötü günlerimiz oluyor. Ülkemizde iyi günlerde de kötü günlerde de abartılabiliyor. Her şey dengeli olması lazım” ifadelerini kullanmıştı.

A Milli Takım’ın turnuvaya erken vedası sonrası futbolcuların yaptığı açıklamalar, hem eleştirilerin hem de destek mesajlarının odağında yer aldı.

Son Güncelleme:26 Haziran 2026 19:38